لیمو ترش دارای خواص بی نظیری می باشد

به گزارش سهندبلاگ، لیموترش دارای خواص زیاد و منحصر به فردی می باشد و حاوی ویتامین C فراوانی است که برای سلامت افراد بسیار مفید است.

لیمو ترش دارای خواص بی نظیری می باشد

مهر: لیموترش یکی از مرکبات سرشار از ویتامین C است و از این جهت برای تقویت سیستم ایمنی بدن و دریافت ویتامین C گزینه خوبی است.

یکی از مزایای لیموترش علاوه بر ویتامین C ترشی ناشی از PH پایین آن است که این خاصیت اسیدی سبب می گردد علاوه بر دریافت ویتامین C سبب دریافت فلزاتی مانند روی و زینک گردد که در دسته ویتامین های محلول در آب و عناصر معدنی هستند می گردد که بسیار برای بدن مفید و لازم است.

بیشتر افراد ویتامین C را از میوه هایی مانند نارنگی، پرتقال و کیوی دریافت می نمایند و لیموترش به دلیل ترشی آن کمتر مصرف می گردد اما پیشنهاد ما این است که از لیموترش به عنوان اسانس و طعم دهنده در خورش ها و غذاهایی که کم حرارت هستند، استفاده گردد. برای مثال یک پیشنهاد بسیار خوب برای مصرف لیموترش این است که چند قطره از آن را در پارچ آب ریخته و آن را مصرف کرد تا هم از ترشی آن کاسته گردد و هم حرارت ندیده باشد.

هرچند که ما دستوراتی برای مصرف لیموترش به همراه عسل جهت جلوگیری از ابتلاء به بیماری نداریم اما استفاده این ترکیب را منع نمی کنیم و فقط توجه به این نکته لازم است که افراد دیابتی و چاق برای استفاده از این ترکیب باید محتاطانه تر عمل نمایند.

لیموترش به رغم باور غلطی که در میان افراد جامعه وجود دارد از میزان قند بالایی برخوردار نیست و مانند سایر میوه ها اعم از پرتقال، نارنگی و…، قندی طبیعی دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11285

به "لیمو ترش دارای خواص بی نظیری می باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیمو ترش دارای خواص بی نظیری می باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید