نام پرچم دار نو سامسونگ گلکسی S22 اولترا خواهد بود؛ خبری از برند نوت نیست

به گزارش سهندبلاگ، انتظار می رود سامسونگ از نسل بعدی گوشی های پرچم دار سری گلکسی S22 خود را در ماه ژانویه 2022 رونمایی کند. طراحی و جزئیات ظاهری این گوشی ها در شبکه های مجازی منتشر شده است. این بار هم شواهد حاکی از آن است که این شرکت از سه مدل گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا رونمایی می نماید.

نام پرچم دار نو سامسونگ گلکسی S22 اولترا خواهد بود؛ خبری از برند نوت نیست

شایعه های اخیر مبنی بر این بود که سامسونگ گلکسی S22 اولترا با نام گلکسی نوت 22 روانه بازار خواهد شد زیرا همچون سری نوت ها از صندلی اختصاصی قلم S-Pen بهره می برد. اما اخرین اخبار نشان می دهند که قرار نیست چنین اتفاقی بیوفتد.

طبق اعلام UniverseIce گوشی رده بالا سری گلکسی S سامسونگ، رسما با نام گلکسی S22 اولترا رونمایی و عرضه بازار جهانی موبایل خواهد شد و از نام گلکسی نوت 22 خبری نخواهد بود. این گوشی از ویژگی های سری گلکسی نوت بهره می برد اما شرکت سامسونگ، گلکسی S22 اولترا را جایگزین نام سری های نوت خواهد نمود. به نظر می رسد که این گوشی، برای هواداران گلکسی نوت که اوایل امسال کنار گذاشته شده بود، بسیار راضی کننده باشد.

رندرهای اخیر گلکسی S22 اولترا نشان می دهد که این گوشی با بدنه ای شبیه به گلکسی نوت 20 عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که این گوشی از صفحه نمایش 6.8 اینچی سوپر امولد LTPO با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتزی بهره ببرد.

شایعه ها حاکی از آن است که گلکسی S22 اولترا با تراشه اسنپدراگون 898 کوالکام یا اگزینوس 2200 SoC عرضه می گردد. بعلاوه انتطار می رود که این گوشی تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافطه داخلی داشته باشد.

در بخش دوربین، این گوشی همچنان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی دارد که با یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. ظرفیت باتری گلکسی S22 اولترا 5000 میلی آمپر بر ساعت است که از شارژر سریع 45 واتی، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس هم پشتیبانی خواهد نمود.

شایان ذکر است که هیچ چیز تا زمانی که سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد به طور رسمی از این گوشی رونمایی کند قطعی نیست و ممکن است تغییراتی را در طرح نهایی به همراه داشته باشد. بنابراین، بهتر است که صبر کنیم و ببینیم که سری تازه گوشی های پرچم دار این غول کره ای دنیای تکنولوژی چه تفاوت هایی با نسل های قبل خواهند داشت.

منبع:gizmochina

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15585

به "نام پرچم دار نو سامسونگ گلکسی S22 اولترا خواهد بود؛ خبری از برند نوت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام پرچم دار نو سامسونگ گلکسی S22 اولترا خواهد بود؛ خبری از برند نوت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید