نخستین گزارش از سلسله گزارش های اقتصاد کرونا منتشر شد

به گزارش سهندبلاگ، دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی از اسفند 98 هم زمان با شیوع ویروس کرونا، باهدف کاهش آسیب های مالی ناشی از شیوع این ویروس و اطلاع فعالان مالی از آخرین تصمیم گیری ها، در وب سایت خود اقدام به انتشار و به روزرسانی آیین نامه ها، دستورالعمل ها، پژوهش ها، مکاتبات و همچنین پروتکل های بهداشتی واحدهای صنعتی ابلاغ شده تحت عنوان اقتصاد کرونا نموده است.

نخستین گزارش از سلسله گزارش های اقتصاد کرونا منتشر شد

نخستین گزارش در پایگاه جامع مستندات اقتصاد دوران کرونا به موضوع اقتصادیات اختصاص دارد. این گزارش شامل تصمیمات و اقدامات اخیر اجرا شده از سوی دولت در حوزه اقتصادیات، بعلاوه پیشنهادهای اقتصادیاتی ارائه شده توسط مراجع و استان های مختلف برای گذار از بحران فعلی ناشی از شیوع کرونا در اقتصاد کشور است.

سلسله گزارش های منتشرشده با عنوان اقتصاد کرونا شامل بخش های تأمین اقتصادی، تأمین اجتماعی و حوزه قضایی است که در هر گزارش، یکی از زیرمجموعه های این بخش ها موردبررسی قرار می گیرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تمامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و پژوهشگران و سایر مراجع مرتبط می توانند در صورت تمایل برای ثبت تولیدات و گزارش های خود در این پایگاه جامع، مستندات خود را به نشانی [email protected] ارسال نمایند.نتیجه بازخوردهای دریافتی و پیشنهادهای خوانندگان در اسرع وقت در صحن جلسات شورای تبادل نظر با حضور وزرای مختلف، نمایندگان مجلس، معاونین قوه قضائیه و دیگر اعضای قانونی شورا مطرح و سپس مصوبات آن با تائید هیئت وزیران اجرا می گردد.

گزارش شماره یک اقتصاد کرونا را که به موضوع اقتصادیات اختصاص دارد، از اینجا دانلود کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8164

به "نخستین گزارش از سلسله گزارش های اقتصاد کرونا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین گزارش از سلسله گزارش های اقتصاد کرونا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید