هدفگذاری هایی برای تیم سایپا داریم، بازی های سختی در پیش است

به گزارش سهندبلاگ، مصطفی کارخانه در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شروع رقابت های هفته دوم لیگ متمرکز والیبال گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. پس از پایان هفته نخست لیگ متمرکز نشستی با بازیکنان برگزار کردیم. تمام کوشش این بود در این مدت نقاط ضعف خود را بپوشانیم و با انرژی تر از گذشته مسابقات را ادامه دهیم. خدا را شکر تمرینات سخت و محکمی را پشت سر گذاشته ایم.

هدفگذاری هایی برای تیم سایپا داریم، بازی های سختی در پیش است

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: بازی های سختی را در ادامه داریم. در ابتدا با تیم پیکان و سپس تیم های سیرجان و سپاهان رقابت می کنیم. هدف گذاری مشخصی داریم. امیدوارم خدا نیز به ما یاری کند و با همت و کوشش بازیکنان به اهدافمان دست یابیم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهراً کف پوش خانه والیبال سر است و در تمرین روز دوشنبه مشکلاتی را برای تیم به وجود آورده، آیا صحت دارد؟ گفت: بله؛ سالن خانه والیبال کمی سر است. حیف است سالن به این خوبی دارای چنین کف پوشی باشد. غالب ملی پوشان در تیم های مختلف در این سالن بازی خواهند کرد. همانطور که شاهد بودید، مجتبی میرزاجانپور و غلامی در این سالن دچار آسیب شدند. این سالن کیفیت کار را پایین می آورد. از فدراسیون و هیئت والیبال تهران خواهش می کنیم اقداماتی در این زمینه انجام دهند.

وی گفت پس از سرانجام تمرین نشست خوبی با عشایری رئیس هیئت والیبال تهران برگزار کردیم. امیدوارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد. به هر حال بازیکنان والیبال سرمایه های ما هستند و نباید به آنها آسیبی برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11499

به "هدفگذاری هایی برای تیم سایپا داریم، بازی های سختی در پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفگذاری هایی برای تیم سایپا داریم، بازی های سختی در پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید