هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذرماه 99 برگزار می شود

به گزارش سهندبلاگ، هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در روز های 27 تا30 آذرماه 99 برگزار می شود.

هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذرماه 99 برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت 27 تا30 آذرماه سال جاری برگزار می شود. برخی از شرکت های تولیدکننده تجهیزات در حوزه فناوری نانو نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، در 14 بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی، خدمات کالیبراسیون و یک بخش موضوعی جدید برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور تولیدکننده تجهیزات آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش برگزار می شود.

دوره هفتم نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت که آذرماه ماه سال 1398 برگزار گشت، 357 شرکت بیش از 9 هزار و 168 مدل محصول را عرضه کردند که تا به امروز منجر به فروش قطعی 230 میلیارد تومانی شده است و همچنان امکان خرید از دور قبلی نمایشگاه تا پیش از برگزاری نمایشگاه هشتم، وجود دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10504

به "هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذرماه 99 برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذرماه 99 برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید