واکنش مدعی سنگین وزن به غیبت در اردوی تیم ملی کشتی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک اوایل دی ماه در خانه کشتی تهران شروع شد که به تازگی به سرانجام رسیده است.

واکنش مدعی سنگین وزن به غیبت در اردوی تیم ملی کشتی

این در حالی است که پرویز هادی یکی از مدعیان سنگین وزن و عنوان دار کشتی کشورمان در این مرحله از تمرینات غایب بود و کادر فنی در این مرحله از اردو از امین طاهری، امیرحسین زارع، سهیل یوسفی و سالار حبیبی در وزن 125 کیلوگرم دعوت به عمل آورد.

البته با توجه به ناکامی پرویز هادی در رقابتهای انتخابی تیم ملی، می توان دلیل غیبت او در اردو را منطقی دانست، اما انگار وی نیز تمایل چندانی برای حضور در پیکارهای پیش رو ندارد و فعلاً در زادگاهش مشغول تمرین است.

به همین دلیل این مدعی سنگین وزن کشتی آزاد ایران با اشاره به دلایل عدم حضورش در اردوی اخیر گفت: در حال حاضر تمریناتم را در شهر تبریز دنبال می کنم و سعی دارم علاوه بر تمرین، به کشتی استان هم یاری کنم. به همین دلیل در اردویی که برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک برگزار گردید، حضور نداشتم.

وی توضیح داد: البته در حال آنالیز برنامه نهایی اتحادیه جهانی کشتی در سال جدید میلادی و همچنین تعیین شدن برنامه فدراسیون کشتی برای برگزاری جام تختی و انتخابی تیم ملی هستم تا با توجه به این برنامه ها برای آینده برنامه ریزی کنم. هدفم اصلی من حضور در المپیک است. هر چند در المپیک قبلی اتفاقاتی افتاد تا نتوانم در این آوردگاه عظیم به میدان بروم اما همچنان مصمم هستم تا در این دوره از بازی ها به هدفم برسم.

به گزارش خبرنگاران، طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی، رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای 20 تا 22 فروردین و رقابت های قهرمانی آسیا در روزهای 23 تا 28 فروردین سال آینده در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12151

به "واکنش مدعی سنگین وزن به غیبت در اردوی تیم ملی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدعی سنگین وزن به غیبت در اردوی تیم ملی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید