ویژگی مدیریت فعالیت فیس بوک چیست؟

به گزارش سهندبلاگ، این روز ها فیس بوک یک ویژگی جدید را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد تا پست های قدیمی را مخفی کرده و حذف کنید. این ویژگی برای بسیاری از کاربران بسیار جذاب است.

ویژگی مدیریت فعالیت فیس بوک چیست؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک اخیرا ویژگی جدیدی را اعلام کرد که باعث می شود پروفایل شما درگیر اشکالات مختلف نشود.

بیشتر بدانید:

چگونه سرعت اینترنت همراه گوشی اندرویدی خود را افزایش دهیم؟

چگونه حساب اینستاگرام خود را برای همیشه حذف یا موقتاً غیرفعال کنید

مدیرعامل فیس بوک سومین فرد ثروتمند جهان شد

Manage Activity نام این ویژگی جدید است که به حذف عمده و مخفی کردن پست های گذشته کمک می کند. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا حضور خود را در فیس بوک به روشی بسیار ساده تر از گذشته ادامه دهید. در این ویژگی می توانید مطالبی را که دیگر تمایلی ندارید دیگران را ببینید، بایگانی کنید (پنهان کنید)، اما هنوز هم می توانید حضور خود را در شبکه های اجتماعی حفظ کنید. همچنین سطل زباله ای وجود دارد، جایی که می توانید مواردی را که دیگر نمی خواهید دوباره ببینید جابجا کنید.

این محتوا ها تا 30 روز در آنجا می مانند و به شما فرصت می دهد تا نظر خود را تغییر دهید، پس از آن همه چیز به طور اتوماتیک حذف می شود. البته شما می توانید در این دوره 30 روزه هر چیزی را از سطل زباله بازیابی کنید. این که آیا آن را بایگانی یا ارسال به سطل زباله می کنید، می تواند به صورت تکی یا عمده انجام شود.

به عنوان مثال، شما حتی می توانید فیلتر هایی دریافت کنید، برای مثال سریعاً به پست هایی با افراد خاص یا افراد خاص از یک محدوده خاص تاریخ بروید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8980

به "ویژگی مدیریت فعالیت فیس بوک چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی مدیریت فعالیت فیس بوک چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید