سرانجام خوش بالانشینان در لیگ برتر

به گزارش سهندبلاگ، رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری 10 دیدار همزمان از هفته سی وچهارم به انتها کار خودش رسید و با نتایج هفته آخر منچستریونایتد و چلسی جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کردند و بورنموث و واتفورد همراه نوریچ سیتی به دسته پایین تر رفتند.

سرانجام خوش بالانشینان در لیگ برتر

لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس کارش را با 99 امتیاز تمام کرد. قرمزها در سنت جیمزپارک به مصاف نیوکاسل رفته بودند و در نهایت با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند. گایل دقیقه یک برای نیوکاسل گل زد و فان دایک، اوریگی در دقایق 38، 59 و 89 برای لیورپول گلزنی کردند.

منچسترسیتی در آخرین بازی فصلش با 4 گل نوریچ سیتی ته جدولی را شکست داد. ژسوس، دبروینه (2 مرتبه)، استرلینگ و محرز در دقایق 11، 1+45، 79، 84 و 90 گل های سیتیزن ها را به ثمر رساندند. کار سیتی با 81 امتیاز و نایب قهرمانی به پایان رسید.

چلسی با نمایشی درخشان مقابل ولورهمپتون و برتری 2 بر صفر در رده چهارم قرار گرفت. شاگردان لمپارد توسط مانت و ژیرو در دقایق 1+45 و 4+45 به گل رسیدند. چلسی با 66 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد در رده چهارم ایستاد.

در یکی از مهم ترین بازی های هفته پایانی منچستریونایتد با برد 2 بر صفر در کینگ پاور مقابل لسترسیتی جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. فرناندس در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی و لینگارد دقیقه 8+90 گل های شیاطین سرخ را زدند. یونایتد با این برد 66 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. لستر هم با 62 امتیاز در رده پنجم ایستاد و به لیگ اروپا رفت.

آرسنال هم آخرین بازی اش را 3 بر 2 از واتفورد برد و حریف را به دسته پایین تر فرستاد. اوبامیانگ در دقیقه 5 از روی پنالتی و 33 و تیرنی در دقیقه 2 برای توپچی ها و دینی در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی و ولبک در دقیقه 66 برای واتفورد گل زدند. آرسنالی ها با 56 امتیاز و رتبه نازل هشتم در لیگ برتر کارشان را به پایان رساندند.

تاتنهام هم با وجود توقف مقابل کریستال پالاس و با توجه به باخت ولورهمپتون با 59 امتیازی شدن در رده ششم قرار گرفت و به لیگ اروپا راه پیدا کرد. کین در دقیقه 13 برای اسپرز و شلوپ در دقیقه 53 برای پالاس گلزنی کردند.

استون ویلا هم با وجود تساوی یک-یک مقابل وستهام در لیگ برتر ماندگار شد. گریلیش در دقیقه 84 برای ویلا و یارمولنکو در دقیقه 85 برای وستهام گل زدند.

بورنموث با وجود برتری 3 بر یک در گودیسون پارک مقابل اورتون سقوط کرد. کینگ، سولانه و استانیسلاس در دقایق 13، 45+1 و 80 برای گیلاس ها و کین در دقیقه 41 برای اورتون گل زدند. بورنموث 34 امتیازی در رده هجدهم ایستاد و سقوطکرد. اورتون هم با 49 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

برایتون هم در شبی که علیرضا جهانبخش را در دقیقه آخر فقط در ترکیب خودش دید 2 بر یک برنلی را برد. بیسوما و کانلی در دقایق 20 و 50 برای برایتون گل زدند و وود در دقیقه 44 برای برنلی گلزنی کرد. برایتون در پایان فصل 41 امتیازی شد و در رده پانزدهم جای گرفت.

در دیگر دیدار هفته آخر هم ساوتهمپتون با برد 3 بر یک مقابل شفیلدیونایتد پایان خوبی در لیگ برتر داشت. آدامز در دقایق 50 و 71 و اینگز در دقیقه 84 برای قدیس ها و لوندسترام در دقیقه 26 برای شفیلد گل زدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9635

به "سرانجام خوش بالانشینان در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام خوش بالانشینان در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید