پخش مصاحبه های الیور استون با پوتین از تلویزیون

به گزارش سهندبلاگ، مجموعه مصاحبه های الیور استون، کارگردان سرشناس هالیوود با ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از تلویزیون پخش می گردد.

پخش مصاحبه های الیور استون با پوتین از تلویزیون

به گزارش خبرنگاران، گاردین نوشت: مصاحبه چهار قسمتی الیور استون، کارگردان برنده اسکار با ولادمیر پوتین ـ رئیس جمهور کشور روسیه ـ از روز دوازدهم ژوئن از تلویزیون پخش می گردد.

گفته شده این برنامه مستند دقیق ترین پرتره از پوتین در مقابل یک مصاحبه گر را نمایان می نماید. استون کارگردانی که پیش از این فیلم های سیاسی درباره جان اف. کندی و نیکسون ساخته است، این مصاحبه ها را طی چندین جلسه دیدار با رئیس جمهور روسیه تنظیم نموده است.

این دو درباره موضوعاتی چون ادوارد اسنودن و سازمان جاسوسی روسیه صحبت نموده اند و در کلیپ تبلیغاتی این برنامه هم دیده می گردد که استون از پوتین می پرسد: به عنوان عضو سابق ک.گ.ب شما حتما با تمام وجود از آنچه اسنودن انجام داد، متنفر هستید؟

پوتین در پاسخ به او می گوید: اسنودن خائن نیست. او به منافع کشورش خیانت نکرد. اطلاعاتی را که برای کشور و مردم اش خطرناک باشد، هم به کشور دیگری نداد. او تنها کاری که انجام داد، عمومی کردن یک سری اطلاعات بود.

استون کارگردانی است که در سال 2016 فیلمی را درباره ادوارد اسنودن ـ افشاگر برنامه های جاسوسی سایبری آمریکا ـ ساخت. در این فیلم جوزف گوردون لویت نقش اسنودن را بازی کرد. فیلمنامه این فیلم که توسط خود استون و براساس کتاب پرونده های اسنودن؛ جزئیات ماجراهای تحت تعقیب ترین مرد دنیا نوشته لوک هاردینگ ـ روزنامه نگار گاردین ـ نوشته شد.

الیور استون، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ضدجنگ است که به واسطه کارگردانی سری فیلم هایی که درباره جنگ ویتنام ساخت به شهرت رسید و تاکنون دوبار پیروز به دریافت جایزه اسکار شده است. او سه فیلم جوخه (1986)، متولد چهارم جولای (1989) و بهشت و زمین (1993)، را سه گانه خود نامیده، هرچند هر یک از این آثار جنبه های مختلفی از جنگ را به تصویر کشیده است. وال استریت، پلیتون و قاتلین بالافطره از جمله دیگر آثار شاخص این کارگردان آمریکایی به شمار می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5434

به "پخش مصاحبه های الیور استون با پوتین از تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش مصاحبه های الیور استون با پوتین از تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید