پرخاصیت بدبویی که به جنگ تومورهای سرطانی می رود

به گزارش سهندبلاگ، باشگاه خبرنگاران/ سیر، سرشار از فولیک اسید، ویتامین C، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و مقدار کمی روی و ویتامین های B2، B1 و B3 است.

پرخاصیت بدبویی که به جنگ تومورهای سرطانی می رود

از سال های گذشته تا به الان از سیر برای تصفیه خون استفاده می کردند. سیر حاوی ترکیبات گوگرد است که سیستم ایمنی بدن را تحریک نموده و پتانسیل بالایی در نابودی تومور های سرطانی دارد. خوردن سیر تنفس و خون را پاک می نماید و با این کار از شدت و زحمت تنگی نفس کم شده و گاهی حتی موجب درمان آن می گردد.

برخی از انواع سل ریوی را معالجه می نماید خصوصا وقتی که با شیر ترکیب گردد. سیر پوست بدن را خوش رنگ و گونه را سرخ و روده ها را از عفونت ها پاک می نماید.

فواید شگفت انگیز سیر

- برای تسکین دندان درد، سیر خام را روزی چند بار روی لثه و دندان بمالید.

- سیر له شده را روی زگیل قرار دهید تا از بین ببرد.

- برای درمان سینوزیت، چند حبه سیر له شده را در کره تفت دهید و با نان میل کنید.

- یک حبه سیر را ریز خرد کنید و با کمی آب میل کنید تا نفخ، یبوست و درد معده از بین برود.

- بوی سیر با جویدن کاهو، جعفری یا خوردن شیر، سیب یا عسل رفع می گردد. همچنین گذاشتن مقداری چای خشک در دهان و قورت دادن آن.

روزانه استفاده کردن از نصف یا یک حبه سیر خام توصیه می گردد.

- مصرف پماد غلیظ سیر ممکن است موجب تحریکات جلدی و حتی سوختگی های خفیف گردد.

سایر مصارف سیر شامل استفاده از آن برای درمان تب، سرفه، سردرد، شکم درد، احتقان سینوسی، نقرس، روماتیسم، هموروئید، آسم، برونشیت، تنگی نفس، فشار خون پایین، قند خون پایین، قند خون بالا و جای گزیدگی مار استفاده می گردد. از سیر برای مبارزه با استرس و خستگی و حفظ سلامت کبد نیز استفاده می گردد.

سیر برای درمان نسیان و فراموشی بسیار مفید است. مالیدن سیر بر روی گل مژه و جوش پلک چشم باعث رفع شدن آن می گردد. قرار دادن سیر پخته در طی چندین روز بر روی میخچه و زگیل باعث رفع آن ها می گردد. سیر از جمله سبزیجاتی است که باعث پیشگیری از بسیاری از سرطان ها می گردد. مانع از بروز سرطان روده عظیم، سینه، معده، پروستات و مثانه می گردد.

سیر برای درمان بیماری های مختلفی از جمله آسم، برونشیت، روماتیسم، نقرس، میخچه و زگیل (به صورت موضعی)، سل، دندان درد، نیش زدگی و فشار خون بالا مفید است. ضمناً، سنگ کلیه را خرد می نماید و در ضدعفونی کردن دستگاه های ادراری و عفونت های واژینال و مثانه نیز بسیار مؤثر است.

سیر برای پیشگیری از سرطان کولون، سرطان معده، سرطان سینه، سرطان پروستات و سرطان ریه مفید است. همینطور از سیر برای درمان سرطان پروستات و مثانه هم استفاده می گردد. سولفور و سلنیم در آن مانع از بروز تومور شده و در صورت ایجاد تومور، اندازه های آن را کم می نماید. خاصیت مسکن آن دندان درد را درمان می نماید همینطور با بالابردن میزان انسولین، قند خون را تنظیم می نماید. سیر خام حاوی آنتی بیوتیک طبیعی به نام آلیسین است و باکتری های مقاوم به دارو مانند MRSA و هلیکوباک تر پیلوری را که موجب زخم معده و سرطان معده می گردد از بین می برد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7740

به "پرخاصیت بدبویی که به جنگ تومورهای سرطانی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرخاصیت بدبویی که به جنگ تومورهای سرطانی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید