پرسپولیس به روزهای حساس و سرنوشت ساز رسید

به گزارش سهندبلاگ، بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2021 از روز بیست و پنجم فروردین در هند آغاز می شود. سرخ پوشان پایتخت که با تیم های الریان قطر، گوای هند و برنده بازی پلی آف الوحده امارات و الزورای عراق هم گروه شده اند بعد از بازگشت از آسیا روزهای سختی را پیش روی خود دارند.

پرسپولیس به روزهای حساس و سرنوشت ساز رسید

یکی دو روز گذشته برنامه هفته های بیست و یکم تا بیست و سوم لیگ اعلام شد و بر این اساس جدال پرسپولیس مقابل ذوب آهن از هفته بیست و یکم رقابت ها به دلیل حضور پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. با به تعویق افتادن این بازی، پرسپولیسی ها بعد از برگشت از هند دو جدال سرنوشت ساز و سخت در لیگ برتر دارند. شاگردان یحیی گل محمدی، نهم اردیبهشت آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الریان قطر در هند برگزار می کنند. بعد از این بازی پرسپولیسی ها به ایران می آیند تا بازی های آنها در لیگ برتر از سر گرفته شود.

سرخ پوشان پایتخت در اولین بازی خود بعد از لیگ قهرمانان آسیا، در اصفهان روز جمعه هفدهم اردیبهشت در یک بازی حساس مقابل سپاهان قرار می گیرند. بعد از بازی حساس با سپاهان، پرسپولیسی ها روز چهارشنبه بیست ودوم اردیبهشت در دربی به مصاف دیگر تیم مدعی این فصل استقلال می فرایند.

استقلالی ها هم که در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق هم گروه شده اند، بعد از بازگشت از عربستان (بازی های استقلال در عربستان برگزار می شود) به مصاف ذوب آهن در ورزشگاه آزادی می فرایند و بعد از این بازی، در دربی به مصاف رقیب سنتی خود پرسپولیس می فرایند. با وجود اینکه قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا سخت تر از پرسپولیس است، این تیم بعد از بازگشت از این رقابت ها کار راحت تری تا دربی دارد.

منبع: خبرورزشی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13453

به "پرسپولیس به روزهای حساس و سرنوشت ساز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به روزهای حساس و سرنوشت ساز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید