پورامینی: داور پشت دروازه همه زحمات ما را بر باد داد، می توانیم استقلال را شکست دهیم

به گزارش سهندبلاگ، حسین پورامینی هافبک تیم فوتبال پیکان مدعی شد تیمش توان رجحان مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را دارد.

پورامینی: داور پشت دروازه همه زحمات ما را بر باد داد، می توانیم استقلال را شکست دهیم

حسین پورامینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابتدا درباره شکست تیمش برابر شهر خودرو در لیگ برتر گفت: اعتقاد من این است که اصلاً مستحق باخت نبودیم، چون فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول که سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم، ولی با بدشانسی به هدر رفت. در نیمه دوم هم برای جبران گل خورده تلاش کردیم که متأسفانه روی ضدحمله گل خوردیم. از همه مهمتر اینکه در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که داور پشت دروازه نظر داور وسط را تغییر داد.

وی ادامه داد: بازیکن شهر خودرو درون محوطه جریمه پای من را زد و همه چیز واضح بود، ولی داور چهارم در تصمیمی عجیب نظر داور وسط را عوض کرد و این اتفاق قطعاً در نتیجه مسابقه تأثیرگذار بود. ما اگر گل مساوی را می زدیم حتی این شانس را داشتیم که بازی را ببریم، ولی متأسفانه داور چهارم یک تصمیم عجیب و اشتباه گرفت و زحمات ما را در این بازی به هدر داد.

پورامینی در مورد قرار دریافت تیمش در رده یازدهم گفت: در جدول امتیازها به هم نزدیک است و ما هم بد نتیجه نگرفتیم. شما باید شرایط تیم ما را با شرایط تیم های دیگر قیاس کنید. ما به معنای واقعی یک تیم جوان هستیم و مهدی تارتار در هر بازی از هفت هشت بازیکن در رده زیر 23 سال استفاده می کند. طبیعتاً استفاده از بازیکنان جوان هم تاوان دارد. این جوان ها اما در سال های آینده می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

هافبک تیم فوتبال پیکان با اشاره به اولین بازی تیمش در جام حذفی که برابر استقلال تهران برگزار خواهد شد، شرح داد: استقلال تیمی بزرگ و پرقدرت است و روحیه و انگیزه بازیکنان این تیم هم بعد از تغییر کادر فنی و آمدن آقای مجیدی بالاتر رفته است. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی قطعاً بازیکنان پیکان هم در این بازی می خواهند خودشان را نشان دهند و ما هم انگیزه زیادی برای نتیجه دریافت داریم. ما پتانسیل فنی خوبی داریم و می توانیم استقلال را شکست بدهیم. امیدوارم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12962

به "پورامینی: داور پشت دروازه همه زحمات ما را بر باد داد، می توانیم استقلال را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورامینی: داور پشت دروازه همه زحمات ما را بر باد داد، می توانیم استقلال را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید