چفرین: باشگاه های سوپرلیگی به اشتباه خود پی ببرند و عواقب آن را بپذیرند، 244 باشگاه با ما هستند

به گزارش سهندبلاگ، رئیس یوفا می گوید انتظار دارد باشگاه های سوپرلیگی اشتباه خود را درک نمایند و عواقب آن را بپذیرند.

چفرین: باشگاه های سوپرلیگی به اشتباه خود پی ببرند و عواقب آن را بپذیرند، 244 باشگاه با ما هستند

به گزارش خبرنگاران، الکساندر چفرین در تازه ترین اظهارنظرش در گفت وگو با شبکه تلویزیونی 24ur اسلوونی درباره جنجال جدید فوتبال اروپا یعنی سوپرلیگ گفت: من با مالکان باشگاه های رم و مارسی صحبت کردم که میلیاردرهای آمریکایی هستند. آنها علناً گفتند که هرگز وارد چنین لیگی نخواهند شد، چون به طرفداران و سنت های باشگاه های خود احترام می گذارند. این غیرمنصفانه است که بگوییم صاحبان آمریکایی متفاوت هستند، حتی اگر این درست باشد که سیستم ورزشی آنها متفاوت است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که حالا با این شرایط چه خواهد شد؟، گفت: ما در خصوص فوتبال صحبت خواهیم کرد، اما در جلسات این من هستم که تصمیم خواهم گرفت که چه کسی کنار من بنشیند. بنابراین می توانم کسی را کمی دورتر از خودم قرار دهم. اگر این باشگاه ها (سوپرلیگی ها) دوباره بخواهند در مسابقات ما بازی نمایند، باید به ما نزدیک شوند و ما باید اتفاقات اتفاق افتاده را ارزیابی کنیم، اما نمی خواهم جزئیات را عنوان کنم، چون همچنان با تیم حقوقی خود در حال صحبت هستیم.

رئیس یوفا توضیح داد: من می گویم باشگاه های انگلیسی (اولین باشگاه هایی که از سوپرلیگ کنار کشیدند) تصمیم بسیار خوبی گرفته اند و ما این را مدنظر قرار خواهیم داد. آنها اشتباه خود را پذیرفتند و فهمیدند که اشتباه نموده اند. همه ما اشتباه می کنیم. به نوعی من از همه ناامید شدم، اما باید بگویم که شاید بارسلونا باشگاهی است که مرا کمتر ناامید کرد. خوان لاپورتا به تازگی دوباره به ریاست باشگاه بارسلونا انتخاب شد و من دو یا سه بار با او صحبت کردم. لاپورتا به دلیل شرایط اقتصادی بدی که از مدیران قبلی به ارث برده است، تحت فشار زیادی واقع شده است.

چفرین ادامه داد: این اتفاق هنگامی می افتد که به بعضی بازیکنان بیش از حد دستمزد پرداخت می کنید و نتیجه نمی گیرید. به بایرن مونیخ نگاه کنید. آنها هیچ بدهی ندارند و قهرمان لیگ قهرمانان شده اند. من مدام با کارل هاینتس رومنیگه مدیراجرایی این باشگاه و یوآخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در تماس بودم. آنها در کنار ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن که به طور منطقی باید یکی از اولین کسانی بود که در سوپرلیگ شرکت می کرد، بسیار به من یاری کردند.

رئیس یوفا همچنین با اشاره به صحبت های فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید که اصرار دارد یوونتوس و میلان از پروژه سوپرلیگ خارج نشده اند و می خواهد پروژه را تغییر دهد، گفت: امروز، یکی از باشگاه ها برنامه مسابقات سوپرلیگ را برای من ارسال کرد. خنده دار بود چون فقط رئال و یوونتوس هر روز بازی می نمایند!

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره جریمه یا محرومیت احتاقتصادی برای باشگاه های مدنظر گفت: ما خواهیم دید که هفته آینده چه اتفاقی می افتد. 24 ساعت پس از کنگره اخیر یوفا اتفاقات زیادی افتاده است، اما انتظار دارم تا آدینه اخبار بیشتری دریافت کنم. من فکر می کنم کسانی که ادعا می نمایند در این شرایط کاملاً آرام هستند حقیقت را نمی گویند. اوضاع برای آنها بسیار پیچیده است و نه یوفا که 235 باشگاه از 247 باشگاه را کنار خود دارد.

چفرین در تکمیل صحبت هایش گفت: در واقع، 244 باشگاه با ما هستند. دیروز تقریباً از هر باشگاهی در اروپا پیغام های حمایتی دریافت کردم. بنابراین، اکنون انتظار داریم که همه به اشتباه خود پی ببرند و عواقب آن را بپذیرند. هفته آینده در این باره صحبت خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13700

به "چفرین: باشگاه های سوپرلیگی به اشتباه خود پی ببرند و عواقب آن را بپذیرند، 244 باشگاه با ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چفرین: باشگاه های سوپرلیگی به اشتباه خود پی ببرند و عواقب آن را بپذیرند، 244 باشگاه با ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید