کتاب شیراز در درازنای تاریخ رونمایی شد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران(اینبا) در شیراز، رونمایی کتاب شیراز در درازنای تاریخ به سعی جمشید صداقت کیش به تصحیح و تحشیه محمد یوسف رستمی ظهر یکشنبه 19 شهریورماه جاری در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی برگزار گردید.

کتاب شیراز در درازنای تاریخ رونمایی شد

محمدیوسف رستمی در ابتدای این نشست، به شرحی از بخش های مختلف این کتاب پرداخت و با اشاره به منابعی که کتاب از آن بهره برده است به دوسال کار بر روی این اثر تحقیقی اشاره نمود.

جلیل پورحسن دارابی نیز در ادامه این نشست با توجه به منش جمشید صداقت کیش اشاره نمود که او در راستای فرهنگ و تاریخ استان فارس از هیچ تلاشی سر باز نزد.

محمد عسلی مدیرمسئول روزنامه عصر مردم نیز در این نشست که با حضور منصور طبیعی مدیر بنیاد فارس شناسی برگزار گردید، با بیان اینکه اولین بار شیراز در درازنای تاریخ در این روزنامه به چاپ رسید، اضافه نمود: نگاه فرهنگی داشتن و در پی آموزش و پژوهش رفتن کار همه کس نیست و جوششی از درون می خواهد.

وی با بیان اینکه زنده یاد صداقیت کیش جوشش فرهنگی را دارا بود از آنچه این پژوهشگر در نشریات فارس به جا گذاشته نام برد.

کتاب شیراز در درازنای تاریخ به سفارش بنیاد فارس شناسی از سوی نشر سیوند شهریورماه 1402 در مقدار رقعی، مصور در 160 صفحه به بهای 150 هزار تومان به بازار نشر آمد.

به گزارش ایبنا؛ جمشید صداقت کیش که به عنوان یکی از چهره های ماندگار سال 1384 معرفی گردید، بیش از 70 کتاب در حوزه های ایران شناسی و فارس شناسی دارد و بیش از 200 مقاله در این زمینه ها از او منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19464

به "کتاب شیراز در درازنای تاریخ رونمایی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کتاب شیراز در درازنای تاریخ رونمایی شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب شیراز در درازنای تاریخ رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید