گزارش بدهی ها و مطالبات دولت در سه ماهه دوم

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت اقتصاد، در اطلاعیه ای از تهیه و ارسال گزارش بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی مربوط به سه ماهه دوم سال 99، به رئیس جمهور خبر داد.

گزارش بدهی ها و مطالبات دولت در سه ماهه دوم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از وزارت اقتصاد، از آبان ماه سال 1394 تا به امروز بالغ بر 25 فقره گزارش بدهی ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه تهیه و به مراجع قانونی ذیربط ارائه شده است.

در این اطلاعیه آمده، در اجرای حکم بند (ب) ماده (1) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام اقتصادی کشور گزارش بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی برای سه ماهه دوم سال 1399، به منظور ارایه به کمیسیون های ذیربط در مجلس شورای اسلامی در معاونت نظارت اقتصادی و خزانه داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های اقتصادی عمومی) تهیه و با امضای وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رییس جمهور محترم ارسال شده است.

به منظور احصا و گزارش ارقام بدهی ها و مطالبات بخش عمومی و در اجرای حکم ماده مذکور از آبان ماه سال 1394 تا به امروز بالغ بر 25 فقره گزارش بدهی ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه برای مراجع قانونی ذیربط توسط مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های اقتصادی عمومی با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها تهیه و به مراجع قانونی ذیربط ارسال شده است.

شایان ذکر است از سال 1395 تا به امروز در اجرای بخشنامه شماره 136151/57 مورخ 26 مهر ماه 1395 معاونت نظارت اقتصادی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد بیش از 123هزار فقره، گزارش از بیش از 3500 نقطه گزارشگری (دستگاه اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت شده که مبنای تهیه گزارش های مجموعه دولت و شرکت های دولتی بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12016

به "گزارش بدهی ها و مطالبات دولت در سه ماهه دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش بدهی ها و مطالبات دولت در سه ماهه دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید