گوشی ریلمی X50 Pro Player با خنک کننده گرافیتی معرفی گردید

به گزارش سهندبلاگ، شرکت ریلمی دقایقی پیش و در مراسمی آنلاین، جدیدترین محصولات خود را معرفی کرد. مهم ترین محصولی که امروز این شرکت به نمایش گذاشت، گوشی ریلمی X50 Pro Player است که نسخه ای جدید از پرچمدار این شرکت به حساب می آید. بی هیچ مقدمه دیگری، بگذارید سراغ مشخصات سخت افزاری این گوشی ساده اما قدرتمند برویم.

گوشی ریلمی X50 Pro Player با خنک کننده گرافیتی معرفی گردید

قلب تپنده این گوشی، پردازنده اسنپدراگن 865 است و پشتیبانی از شبکه 5G هم به لطف این پردازنده در این گوشی ممکن شده است. نمایشگر ریلمی X50 Pro Player اندازه 6.44 اینچی دارد و سرعت نرخ تجدید آن هم 90 هرتز است. سه حافظه 6، 8 و 12 گیگابایتی برای رم این گوشی در نظر گرفته شده که هر سه آن ها از نوع LPDDR5 خواهند بود. حافظه داخلی دستگاه هم از نوع UFS 3.0 است. ویژگی نرم افزاری HyperBoost 3.0 هم در این گوشی تعبیه شده که به طور کلی وظیفه آن، بهینه کردن بخش های مختلف این گوشی برای اجرای بازی های سنگین است. در حالتی که این ویژگی فعال باشد، اعلان ها بی صدا می شوند، موقعیت یابی خاموش می شد و اپلیکیشن های باز دیگر محدود می شوند تا بازی ها در بهترین حالتشان اجرا شوند.

باتری این گوشی تفاوتی با نسخه Pro از این محصول ندارد و همچنان شاهد همان ظرفیت 4200 میلی آمپری هستیم. همچنین شارژر فوق سریع 65 واتی در بسته بندی این محصول قرار داده می گردد که می تواند تنها در 35 دقیقه، باتری این گوشی را از صفر تا صد درصد شارژ کند! همچنین تنها با سه دقیقه شارژ از صفر درصد، می توان تا یک ساعت با این گوشی تماس برقرار کرد.

ویژگی HyperBoost 3.0 همچنین می تواند بین Wi-Fi و یا شبکه های LTE و 5G بدون هیچ لگ و تاخیری، سوییچ کند تا هرکدام که سریع تر بود، در بازی های آنلاین استفاده شوند. مدیر ارشد بازاریابی ریلمی درباره چگونگی خنک شدن این گوشی هم صحبت نموده و آنطور که او می گوید، ریلمی X50 پرو دارای ورقه های گرافیتی بین باتری و شیشه پشتی گوشی است تا بتواند گرما را بهتر به بیرون از گوشی منتقل کند.

این گوشی با معیناتی که گفتیم و شبیه به گوشی پرچمدار ریلمی X50 Pro هستند، قیمت کمتری دارد و این یعنی باید شاهد ضعف در برخی بخش ها باشیم. جایی که ریلمی در آن صرفه جویی نموده، دوربین است. دوربین اصلی این گوشی سنسوری 48 مگاپیکسلی دارد که از دوربین 64 مگاپیکسلی Realme X50 Pro کمی ضعیف تر است. همچنین خبری از دوربین تله فوتو در این گوشی نیست و آن دوربین با یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو، جایگزین شده است. دیگر دوربین های بخش پشتی هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید و یک دوربین دو مگاپیکسلی دیگر برای سنجش عمق میدان را شامل می شوند. در بخش جلویی این گوشی هم به جای دوربین های سلفی 32 و 8 مگاپیکسلی، شاهد دوربین های 16 و 2 مگاپیکسلی هستیم که هیچ کدام لنز اولترا واید ندارند.

گوشی ریلمی X50 Pro Player در دو رنگ نقره ای و مشکی عرضه خواهد شد. حافظه داخلی این گوشی در تمام مدل ها و نسخه ها، 128 گیگابایتی است و تنها سه گزینه با تفاوت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. مدل پایه رم 6 گیگابایتی دارد و قیمت آن تقریبا 380 دلار خواهد بود. مدل بعدی با رم 8 گیگابایتی، حدود 420 دلار و در نهایت بهترین مدل با رم 12 گیگابایتی، حدود 460 دلار قیمت دارند. تاریخ عرضه محصول هم 12 خرداد معین شده است.

همچنین در خاتمه یک نسخه خاص از گوشی ریلمی X50 پرو و به مناسبت حضور یک ساله این شرکت در بازارهای بین المللی معرفی گردید. این گوشی برای فروش عرضه نمی گردد و تنها به طرفداران واقعی این برند در Weibo داده خواهد شد.

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8875

به "گوشی ریلمی X50 Pro Player با خنک کننده گرافیتی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلمی X50 Pro Player با خنک کننده گرافیتی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید