یکی از عاملان تخریب خودرو در محله ابوذر دستگیر شد

به گزارش سهندبلاگ، رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی ازعاملان تخریب خودرو های پارک شده در کنار خیابان در محله ابوذر خبر داد و گفت: متهم علاوه بر تخریب خودرو، شیشه های یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی را نیز تخریب کرده بود.

یکی از عاملان تخریب خودرو در محله ابوذر دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ صادق قره باقری بیان داشت: 30 دقیقه از بامداد روز یازدهم بهمن، شهروندان در تماس با پلیس 110 اعلام کردند راکب و سرنشینان 2 دستگاه موتورسیکلت، ضمن تخریب شیشه های 3 دستگاه خودرو در خیابان اسلامی محله ابوذر، شیشه های یک منزل مسکونی و یک باب واحد صنفی خواربارفروشی در همان آدرس تخریب و سپس از محل گریخته اند.

وی مطرح نمود: با اعلام این خبر، به سرعت ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی به همراه واحد های گشتی برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهمان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله طرح دستگیری متهمان اجرایی شد، شرح داد: ماموران پیروز شدند در شامگاه دوازدهم بهمن ماه، یکی از عاملان این تخریب را که راکب یکی از 2 دستگاه موتورسیکلت اعلامی بوده را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هشتم انتقال و وی را تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

سرهنگ قره باقری با بیان اینکه متهم 30 ساله و سابقه دار می باشد، گفت: فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده و گفت، برای قدرت نمایی و تفریح خودرو های پارک شده در کنار خیابان و شیشه های منزل و واحد صنفی را با ضربات مشت تخریب کرده اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم با دستور قضائی بازداشت و دستگیری متهمان دیگر پرونده در دستور کار واقع شده است.

سرهنگ قره باقری از شهروندانی که شب گذشته خودروی آن ها در محدوده ابوذر تخریب شده است، خواست: برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی مراجعه کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6641

به "یکی از عاملان تخریب خودرو در محله ابوذر دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از عاملان تخریب خودرو در محله ابوذر دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید