15 راه دوست یابی برای بزرگسالان

به گزارش سهندبلاگ، اگر فکر می کنید دوست یابی در کودکی سخت است، سعی کنید در بزرگسالی دوست شوید تا ببینید سخت تر از آن هم می گردد. به آسانی ممکن نیست اما در اینجا نحوه پیدا کردن دوستان جدید در بزرگسالی آمده است.

15 راه دوست یابی برای بزرگسالان

پیدا کردن دوستان جدید در بزرگسالی به راحتی به اشتراک گذاشتن میان وعده خود با کسی یا بازی با او در تعطیلات آسان نیست. اما نگران نباشید، روش های زیادی وجود دارد که می توانید با افراد جدید دیدار کنید.

اگر در مدرسه تحصیل نمی کنید، پیدا کردن دوستان جدید آسان نیست. تا زمانی که بزرگسال باشید، همه افراد مجموعه ای از دوستان خود را دارند و معمولاً از افراد جدید استقبال نمی نمایند. که کاملاً قابل درک است با این حال، اگر در شهری تازه وارد هستید یا به هر دلیل دیگری به دوستان جدید نیاز دارید.

چگونه می توان در بزرگسالی دوستان جدیدی پیدا کرد

فقط به این دلیل که بزرگتر و بالغ تر هستید، به این معنی نیست که نمی توانید با افراد جدید دیدار کنید، درست است؟ شما نمی توانید از بیسکوئیت های به شکل حیوانی برای دوست یابی بهره ببرید اما نگران نباشید در اینجا نحوه پیدا کردن دوستان جدید آمده است.

1. به تحصیلات ادامه دهید

این بدان معنا نیست که شما باید کار خود را ترک کنید و در دانشگاه ثبت نام کنید اما شما همواره می توانید یک دوره شبانه مورد علاقه خود را بگذرانید. شاید شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه برنامه ریزی کامپیوتر کنید یا می خواهید دوره دانشگاه خود را به سرانجام برسانید.

کلاس های شبانه راهی عالی برای دیدار سایر افراد شاغل است که به همان موضوعات علاقه مند هستند.

2. کارهای داوطلبانه

اگر می خواهید بدانید که چگونه دوستان جدید پیدا کنید، کار داوطلبانه مکانی عالی برای آغاز است. شما نه تنها از وقت خود برای یاری به شخص یا چیز دیگری استفاده خواهید کرد، بلکه خود را برای دیدار با افراد جدید نیز آماده خواهید کرد.

یاری های داوطلبانه راهی عالی برای شبکه سازی و دیدار با افرادی است که دیدگاه مشابهی با شما در خصوص زندگی دارند. می توانم بگویم که این در یک دوستی بسیار مهم است.

3. حیوان خانگی دارید؟

اگر سگ داشته باشید، از داشتن آن هرگز پشیمان نخواهید شد. حیوانات خانگی راهی شگفت انگیز برای دوست یابی است. سگ خود را به پارک سگ ها ببرید یا به یک کنفرانس حیوانات خانگی بروید. با سایر علاقه مندان به حیوانات دیدار خواهید کرد و می توانید با صاحبان دیگر گپ بزنید و شاید بتوانید با هم قدم بزنید.

4. بچه دارید؟

مانند حیوانات خانگی، شادمان خواهید شد که در این مدت بچه دار شده اید. بچه ها به قرار بازی با بچه های دیگر می فرایند و مطمئناً شما باید با والدین دیگر دیدار کنید. چه راهی عالی تر برای دیدار با افرادی که سبک زندگی مشابه شما را دارند. نه تنها این، کودک شما می تواند بازی کند در حالی که شما کمی معاشرت دریافت می کنید.

5. به سراغ رسانه های اجتماعی بروید

این استراتژی اصلی قرن بیست و یکم برای چگونگی یافتن دوستان جدید در بزرگسالی است. ممکن است شما برای ارسال افکار و تصاویر خود از اینستاگرام یا توییتر خود بهره ببرید اما آیا تا به امروز از آن برای دیدار با افراد جدید استفاده نموده اید؟

بسیاری از افراد وجود دارند که در شبکه های اجتماعی با هم دوست شده اند و پس از سالها با یکدیگر ارتباط دارند. در شبکه های اجتماعی، اجتماعی تر شوید و ممکن است با چند دوست از آن فاصله بگیرید.

6. از دوستان خود سوال کنید

شاید دوستان شما افراد منطقه شما را بشناسند. این بسیار راحت تر از دیدار با مردم در دانشگاه یا یک کافه است. اصولاً شما آن فرد واسطه را دارید که به راحتی می تواند شما را با شخصی که می شناسد آشنا کند. از آنجا که آنها را می شناسند، شانس بیشتری برای دوست شدن شما وجود دارد.

7. در خانه نمانید

اگر می خواهید بدانید که چگونه دوستان جدید پیدا کنید، در خانه نمانید! با نشستن روی کاناپه در خانه دوست پیدا نخواهید کرد مگر اینکه آن شخص تحویل دهنده پیتزا باشد. اما نباید اجازه دهیم که تنها بمانیم.

شما باید از خانه خارج شوید می دانیم که ترسناک است اما اگر از منطقه راحتی خود بیرون نروید، نمی توانید با کسی دوست شوید.

8. فعالیت هایی را که دوست دارید انجام دهید

کایاک سواری؟ آواز خواندن؟ بسکتبال؟ هر کاری که از انجام آن لذت می برید، برای آن ثبت نام کنید. شما نه تنها می توانید کاری را انجام دهید که دوست داشته باشید، بلکه می توانید با افرادی دیدار کنید که همان علایق شما را دارند که بسیار زیاد هستند.

اهمیتی ندارد که این فعالیت به خودی خود اجتماعی باشد * به عنوان مثال، اگر از نقاشی لذت می برید * همچنان می توانید با دیگران در کلاس خود معاشرت کنید.

9. یک پاتوق پیدا کنید

آیا کافه یا رستوران مورد علاقه ای دارید؟ آن را به پاتوق خود تبدیل کنید. شما کارمندان آنجا را خواهید شناخت و به علاوه سایر افرادی که آنجا را پاتوق نموده اند را دیدار خواهید کرد. این یک روش عالی برای دوست سازی و ایجاد مکانی است که برای شما راحت باشد. یک دلیل وجود دارد که مردم به طور منظم به یک پاتوق می فرایند. این که احساس می نمایند مثل خانه شان است.

10. با همکاران خود غذا بخورید

اگر به یک محل کار جدید در یک شهر جدید نقل مکان نموده اید، باید برای ناهار یا ساعت استراحت با همکاران خود باشید. این یک محیط جدید است، بنابراین شما باید با افرادی دیدار کنید که بتوانند به شما یاری نمایند. به علاوه، همکاران شما دوستانی نیز دارند، بنابراین احتمالاً به برخی از مهمانی ها دعوت خواهید شد و به وسیله آنها با افراد جدید دیدار خواهید کرد.

11. تماس بگیرید

آیا آن دوست از دبیرستان را به یاد می آورید که به شهری که اکنون در آن هستید نقل مکان نموده است؟ چرا سعی نمی کنید آنها را در فیس بوک پیدا کنید و برای آنها پیغام ارسال کنید؟

مطمئناً، شما مسیرهای مختلفی را طی کردید، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید دوباره وصل شوید. چه کسی می داند در زندگی آنها چه می گذرد و شاید شما دو نفر در نهایت دوستی را از سر بگیرید.

12. خیلی فشار نیاورید

اگر واقعاً فردی را که تازه دیدار نموده اید دوست دارید، از او بخواهید که به پاتوق شما بیاید. با این حال، زیاد فشار نیاورید. شما نمی خواهید ناامید به نظر برسید. مردم افراد بیش از حد مشتاق را دوست ندارند، این به آنها روحیه چسبندگی می دهد. بنابراین، یک نفس بکشید و فقط آن را راحت بازی کنید. یادگیری نحوه پیدا کردن دوستان جدید در بزرگسالی شامل دانستن مرزهای صحیح برای حفظ آنها است.

13. از خانواده یاری بگیرید

درخواست از والدین شما برای تنظیم کردن قرار شما با شخصی دیگر عجیب است اما آنها ممکن است کسی را در منطقه شما بشناسند. فراتر از آن، ممکن است سایر اعضای خانواده شما افراد دیگری را بشناسند. عجیب نیست. شما به دوست نیاز دارید! بنابراین کاری را که باید انجام دهید انجام بدهید.

14. صمیمی باشید

دوست یابی آسان نیست اما اگر می خواهید یک دوستی واقعی برقرار کنید، باید صمیمی باشید. وقتی در مدرسه ابتدایی بودیم خیلی راحت تر بود. اما این یک رابطه دادن و دریافت و کاملاً دو طرفه است، بنابراین شما باید با افرادی که به آنها علاقه دارید به خوبی رفتار کنید.

15. روی دوست یابی تمرکز نکنید

به کلاس ها بروید و کارهایی را انجام دهید که به آن علاقه دارید. با این حال، فقط برای دوست یابی این کار را نکنید. بدون توجه به این مورد به راحتی دوست پیدا خواهید کرد، بنابراین چیزی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید و روی آن تمرکز کنید. بقیه می آیند.

منبع:

lovepanky

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: هفت گنج
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12272

به "15 راه دوست یابی برای بزرگسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 راه دوست یابی برای بزرگسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید